zondag 2 september 2012

een diabetes update........

En die kan de prullenbak in.....................
Sinds een week geleden mag ik de insuline laten staan, het gaat goed met mijn diabetes zijn.
Sinds afgelopen vrijdag is de medicatie gehalveerd!!
Hoef nog maar een paar keer in de week bloed te prikken of als ik me niet goed voel.

Ik heb me streng aan mijn dieet gehouden, ben ondertussen 12 kilo afgevallen!
Pas nergens meer in :-))

Gisteren bij vrienden geweest, een Fantastische middag gehad, gezellig aan de toastjes gezeten en een hapje mee gegeten (pasta!!!!!) Daarbij gerookte zalm, mmmmmmmm verukkelijk!!!!!

Was bang dat ik flink aangekomen was..... maaaaaaaar..... ik was zelfs weer een onsje afgevallen !!
Gisteravond even bldskr gecontroleerd en die was okidokie.....

 ik ben zo trots dat me dit gelukt is in zo korte tijd, van zo dicht tegen een coma aan naar me eindelijk weer lekker voelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten