zondag 7 juli 2013

Giant....

Dan word een droom werkelijkheid...... ik heb een e-bike gekregen, mijn nieuwe vriend heet Giant.

Vanmorgen een ritje gemaakt op rustig tour tempo, Paul moet het kunnen bijhouden, dus op eco stand in de 5e versnelling, vrolijk suis ik langs graslanden, buitenwegen, wind langs mijn lijf, zonnetje op mijn hoofd, langs het water, over het dijkje bij drimmelen,  langs het water de jachthaven (file van bootaanhangers die naar de helling willen) duhhh wij fietsen heerlijk door, gaan even aan de Amer kijken..... druk met toeristen, en door weer...... richting huis door de polder...... 23 km genieten.

Paul kon het prima bijhouden gemiddeld reden we 17 km per uur, komende week vakantie, mooi weer, FIETSEN........
Dit gaat een langdurige vriendschap worden......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten