vrijdag 16 augustus 2013

rondje Terheijden...

voor het eerst de honden weer mee in de doggyride achter Pauls fiets, we gaan voor een rondje Terheiden, Axy en Sam stappen mee op....

Voorbij  'den Hout' gaan ze naast de fiets, aan de lijn, verderop mag Axy los die blijft wel bij/naast me... Sam loopt naast Paul.

Ik durf het weer....; een hond naast de fiets, voel me weer sterk genoeg en zit ook weer stevig genoeg op het zadel....

en het is genieten, voor me uit mijn 3 kerels....
om me heen kijkend blauwe luchten, witte wolkjes, plassen en ganzen, bermbloemen, vlinders, helikopters (2 soorten lol) de wind om mijn hoofd het ruisen van bladeren......

Naast het kanaal gaat Axy weer even los, in gestrekte galop door het zand, tot ik weer een auto aan zie komen, de jongelui rijden stug door en wij mogen zandhappen.......

Heerlijk rondje......
(foutje in de fototekst)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten